مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:352023-01-19حوادث

سه فوتی و مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس در یزد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف یک دستگاه اتوبوس و کامیون بنز در محور خرانق به ساغند و مصدوم شدن دو نفر و فوت یک نفر خبر داد.

- جواد کمال آبادی در خصوص جزییات این حادثه گفت: این حادثه عصر روز گذشته چهارشنبه 28 دی ماه در 40 کیلومتری محور خرانق به ساغند که پس از اعلام به مزکر فرماندهی عملیات این جمعیت، نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر اردکان (مستقر در پایگاه امداد ونجات خرانق – شهید احمدی روشن ) و یک تیم نجات به محل حادثه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت : این حادثه دو نفر مصدوم که پس از اقدامات درمانی توسط نیروهای امدادی در صحنه توسط آمبولاس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

کمال آبادی افزود : همچنین راننده اتوبوس که فوت و در داخل اتوبوس گیر افتاده بود توسط نجاتگران این جمعیت با استفاده از تجهیزات تخصصیست نجات رهاسازی و جسد وی تحویل عوامل ذیربط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت احتیاط در رانندگی، از مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره 112 مطلع سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه فوتی و مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس در یزد

سه فوتی و مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس در یزد