مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 11:152023-01-19سياسي

بازگشایی مسیر پایگاه هوایی به سمت شرق بندرعباس در مراحل پایانی است


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: انتظار می رود این اتفاق خوب برای قسمت غرب شهر بندرعباس و بازگشایی پادگان نیروی دریایی ارتش که تقریبا حدود 50 درصد مسیر کوتاه تر و کاهش بار ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز و تسهیل در عبور و مرور به همراه داشته باشد.

- ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: انتظار می رود این اتفاق خوب برای قسمت غرب شهر بندرعباس و بازگشایی پادگان نیروی دریایی ارتش که تقریبا حدود 50 درصد مسیر کوتاه تر و کاهش بار ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز و تسهیل در عبور و مرور به همراه داشته باشد.

حسن سالاری صبح امروز (29 دی ماه) در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: مسیر بازگشایی پایگاه هوایی ارتش جمهوری اسلامی به سمت شرق به طول 2 کیلومتر که توافق چهار جانبه بین شهرداری، راه و شهرسازی، نیروی هوایی ارتش و استانداری هرمزگان انجام شده و در حال سیر مراحل پایانی و تآیید نهایی آن هستیم که اتفاقی بزرگ در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر بندرعباس خواهد بود.

وی بیان کرد: انتظار می رود این اتفاق خوب برای قسمت غرب شهر بندرعباس و بازگشایی پادگان نیروی دریایی ارتش که تقریبا حدود 50 درصد مسیر کوتاه تر و کاهش بار ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز و تسهیل در عبور و مرور و نکته مهم موضوع پدافند غیرعامل در منطقه غرب شهربندرعباس باتوجه به عبور و مرور وسایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مسیر پایگاه هوایی به سمت شرق بندرعباس در مراحل پایانی است

بازگشایی مسیر پایگاه هوایی به سمت شرق بندرعباس در مراحل پایانی است