مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 10:002023-01-19ورزشي

برگزاری نخستین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی سازی در هرمزگان


نخستین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان صبح امروز ضمن تاکید بر اهمیت این رویداد و نقش آن در طراحی فرایند سالم سازی محصولات این حوزه گفت: در همین راستا این دوره با هدف کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف استان و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت؛ به صورت اردوی آموزش بازی سازی  از 29 دی تا 4 بهمن در پارک علم و فناوری هرمزگان در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره آموزشی که در 6 روز برگزار می شود، شامل 50 ساعت آموزش فشرده بازی سازی با حضور مربیان حوزه فنی بازی سازی است و به شرکت کنندگان در آن گواهینامه بازی سازی انستیتو ملی بازی سازی ارائه و تا مرحله تبدیل ایده به محصول و دانش بنیان شدن با منتخبین همراهی مادی و معنوی خواهد شد.

شرکت کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش ها در حوزه فنی و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏ سازی (گیم جم) به رقابت با یکدیگر می پردازند.

 اردوی آموزش بازی سازی استان هرمزگان با همکاری نهادهای مختلف این استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پارک علم و فناوری، سازمان آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی سازی در هرمزگان

برگزاری نخستین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی سازی در هرمزگان