مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 08:152023-01-19سياسي

مشکل پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری های مبارکه حل می شود


نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوارض آلایندگی شهرستان مبارکه گفت: از دی ماه سال گذشته پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری های شهرستان قطع شده که با پیگیری های انجام شده یک سامانه ای در ده روز آینده توسط سازمان محیط زیست راه اندازی می شود تا مشکل حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، شامگاه چهارشنبه پروین صالحی مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: باوجود کارها و خدماتی که در بدنه دولت انجام می شود، نظام جمهوری اسلامی در ماه های گذشته یک مقدار مظلوم واقع شده است.

وی با بیان اینکه خطوط لوله های گاز در کشور  بی سابقه است، گفت: طبق گزارش شرکت ملی گاز ایران، در کشور ایران 400 هزار کیلومتر گاز کشی انجام شده که این موضوع در تمام کشورها بی سابقه است.

صالحی مبارکه ادامه داد: کشور ایران که قبل از انقلاب در همه زمینه ها وابسته به کشورهای دیگر بود، اکنون در جهات فنی، پزشکی، راه سازی، سدسازی و .

پیشرفت داشته است ولی متأسفانه به خاطر وضعیت معیشتی نامناسب مردم این کارهای خوب کمتر به چشم می آید.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوارض آلایندگی شهرستان مبارکه گفت: از دی ماه سال گذشته پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری های شهرستان قطع شده که با پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری های مبارکه حل می شود

مشکل پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری های مبارکه حل می شود