مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 20:352023-01-18سياسي

عملیات اجرایی ترمیم و بازسازی منازل محرومان رودان آغاز شد


مدیرعامل شرکت شرکت فولاد جنوب کیش گفت: این شرکت در راستای مسوولیت اجتماعی خود منازل محرومین شهرستان رودان را ترمیم و بازسازی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، سید عباس حسینی صبح امروز در آیین آغاز این طرح اظهار داشت: مسوولیت اجتماعی در جهان 70 سال است که باب شده  و در تمام بنگاه های اقتصادی دنیا در حال انجام است ، اما باید این واژه ها را کنار گذاشت و باید  فرهنگ دینی  عملی را انجام داد که تدایی کننده مفاهیم دینی باشد، این یک وظیفه است که به عنوان یک مسلمان  امر واجب را انجام دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در این طرح 500 منزل مسکونی محرومین شهرستان رودان مرمت و بازسازی خواهد شد گفت: قطعا این را یک وظیفه ذاتی می دانیم و تلاش خواهد شد به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مدیرعامل شرکت فولاد جنوب کیش بیان داشت: خدمت به مردم محرومان، افتخار شرکت فولاد کاوه جنوب کیش است که تحت نظر بنیاد بنیاد مستضعفان برای زدودن غبار محرومیت از چهره شهرها و روستاها گام برمی دارد.

 آیین آغاز عملیات اجرایی ترمیم و بازسازی منازل محرومین شهرستان رودان صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه رودان، فرماندار رودان و جمعی از خیرین این شهرستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ترمیم و بازسازی منازل محرومان رودان آغاز شد

عملیات اجرایی ترمیم و بازسازی منازل محرومان رودان آغاز شد