مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:152023-01-18سياسي

مشارکت سایر بخش های جامعه در آموزش و پرورش ضرورت دارد


رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: آموزش و پرورش نیازمند مشارکت سایر بخش های جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد محمود زاده با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش کشور خاطر نشان کرد: مسئله نیروی انسانی با توجه به نقشی که در توسعه و گسترش انقلاب اسلامی دارد از اهمیت بالایی برخوردار است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به صراحت به آن اشاره شده است.

وی افزود: نیروی انسانی موجب تمدن سازی خواهد بود و حال و آینده نظام جمهوری اسلامی در داخل کلاس های درس و با وجود نیروی انسانی و معلمان توانمند ساخته خواهد شد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش موفق و پیشرو نیازمند مشارکت همگانی است.

وی افزود: همه ارکانی که به نحوی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در امر تعلیم و تربیت دخیل هستند، اعم از خانه، مدرسه، اولیا، رسانه ها و اصحاب رسانه باید با هم افزایی و هم گرایی در راستای انجام مفاد سند تحول بنیادین به عنوان نسخه شفا بخش آموزش و پرورش به همکاری و تعامل بپردازند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امروزه مدارسی موفق هستند که بستر حضور اقشار مختلف مردمی همانند گروه های جهادی و مردمی را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سایر بخش های جامعه در آموزش و پرورش ضرورت دارد

مشارکت سایر بخش های جامعه در آموزش و پرورش ضرورت دارد