مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 18:002023-01-18اقتصادي

حواستان باشد، برنج خوب را بد نخرید!!!


این روزها خرید برنج خوب و مرغوب شاید از هر زمان دیگه ای کار سخت تری باشد؛ می پرسید چرا؟؟ دلیلش روشن است، افزایش تعداد فروشگاه های برنج که شاید تعداد زیادی از آن ها کیفیت خوب و مناسبی هم نداشته باشند.

- خب حالا باید چه کار کرد؟ چطور باید یک برنج خوب و باکیفیت را تشخیص بدهیم و یک برنج با کیفیت را به سفره های خودمون ببریم؟؟ برای دریافت پاسخ ها تا انتها همراه ما باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جوانه صدرا، ما قرار است با همدیگر در این نوشته به جواب این سؤال بپردازیم که چطور باید به یک فروشگاه اعتماد کنیم و باید چه برنجی را بخریم که بیشترین سود را داشته باشیم.

اول به نحوه انتخاب یک فروشگاه خوب می پردازیم و بررسی می کنیم که چه پارامترهایی را برای این که یک فروشگاه خوب را از بد تشخیص بدهیم باید مدنظر داشته باشیم.

اولین نکته ای که موقع انتخاب فروشگاه باید به آن توجه داشته باشید مجوزهایی هست که آن فروشگاه دارد، وقتی به وب سایت یک فروشگاه وارد می شوید مطمئن بشوید که آن فروشگاه نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد را داشته باشد، شاید یک فروشگاه مجوزهای دیگه ای را نیز داشته باشه که این باعث می شود ما به آن فروشگاه یک نمره مثبت بدهیم.

نکته ی دیگه ای که باید به آن توجه کنید این هست که فروشگاه مدنظر سابقه ی خوبی در بازار سنتی و آنلاین داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواستان باشد، برنج خوب را بد نخرید!!!

حواستان باشد، برنج خوب را بد نخرید!!!