مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 17:302023-01-18حوادث

راهداران منوجانی برای نجات راننده گرفتار در سیلاب به دل آب زدند


رییس اداره راهداری و راهدار منوجانی برای نجات جان راننده گرفتار در سیلاب به دل رودخانه سیلابی وحشی زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان امروز اظهار کرد :عصر امروز در پی طغیان رودخانه تجدانو بالا دست سد استقلال میناب در اثر بی احتیاطی یک راننده خودروی پژو، علی رغم شدت سیلاب به سمت بستر رودخانه حرکت می کند که گرفتار سیلاب می شود.

مجتبی محمودی افزود: در این شرایط سالاری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای منوجان و یک نفر نیروی راهدار که در محل حضور داشتند بلافاصله پس از مشاهده این حادثه در کمترین زمان خود را به خودروی گرفتار در سیلاب می رسانند و با تجهیزات راهداری و کمک از کامیون اداره راهداری و گشت مستقر در محل رودخانه، خودرو را از دل رودخانه بیرون می کشند و راننده را از خطر حتمی نجات می دهند.

 وی تصریح کرد: رودخانه تجدانو یکی از رودخانه های وحشی بالادستی سد استقلال میناب است که حجم زیادی سیلاب و گل و لای و سنگ را در زمان سیلاب ها با خود حمل می کند که ورود به آن بسیار خطر آفرین است.

 محمودی با تقدیر از این حرکت و اقدام شجاعانه رییس راهداری منوجان و راهدار فداکار این شهرستان گفت: بسیاری از این حوادث در زمان بروز بارندگی ها اتفاق می افتد که هیچ دوربینی آن را ثبت نکرده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداران منوجانی برای نجات راننده گرفتار در سیلاب به دل آب زدند

راهداران منوجانی برای نجات راننده گرفتار در سیلاب به دل آب زدند