مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:302023-01-18سياسي

موضوعات دینی توسط معلمان برای دانش آموزان تبیین شود


معلمان موظفند تا برنامه های دینی اعم از نماز، حجاب و عفاف را در مدرسه برای رشد تربیتی دانش آموزان بیشتر از گذشته تبیین کنند و این امر مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

- ایسنا/مازندران امام جمعه شهرستان نور، گفت: معلمان موظفند تا برنامه های دینی اعم از نماز، حجاب و عفاف را در مدرسه برای رشد تربیتی دانش آموزان بیشتر از گذشته تبیین کنند و این امر مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امروز در آیین برگزاری جشن تکلیف بیش از 400 دانش آموز نوری، اظهار کرد: دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند خواندن نماز و گرفتن روزه بر آن ها واجب می شود و همچنین باید حجاب خود را در مقابل نامحرم حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید کمک کنند تا فرزندان روز به روز بهتر و بیشتر با دین آشنا شوند، افزود: پدر و به خصوص مادرها باید از این پس در منزل بیشتر مراقب باشند و کارهایی را که از واجبات به شمار می رود را به فرزندان خود گوشزد کنند.

امام جمعه شهرستان نور، گفت: معلمان موظفند تا برنامه های دینی اعم از نماز، حجاب و عفاف را در مدرسه برای رشد تربیتی دانش آموزان بیشتر از گذشته در دستور کار خود قرار دهند.

رییس اداره آموزش و پرورش نور نیز، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده توانستیم جشن تکلیف شهرستانی را برای بیش از 400 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات دینی توسط معلمان برای دانش آموزان تبیین شود

موضوعات دینی توسط معلمان برای دانش آموزان تبیین شود