مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:252023-01-18بين الملل

صد ها نیروی پلیس لندن در معرض اخراج به دلیل فساد اخلاقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بلندپایه ترین مقام پلیس انگلیس سه شنبه (18 ژانویه، 28 دی) در حالی که به دنبال جلب اعتماد عمومی بعد از اعتراف یک مامور پلیس به تجاوز زنجیره ای بود، - بعد از افشای رسوایی اخیر ارتکاب 24 مورد تجاوز توسط یک مامور پلیس انگلیس، یک مقام ارشد گفت که صد ها نیروی پلیس لندن احتملاً به دلیل جرایم جنسی و آزار خانگی اخراج می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بلندپایه ترین مقام پلیس انگلیس سه شنبه (18 ژانویه، 28 دی) در حالی که به دنبال جلب اعتماد عمومی بعد از اعتراف یک مامور پلیس به تجاوز زنجیره ای بود، گفت که صد ها نیروی پلیس در لندن احتملاً به دلیل جرایم جنسی و آزار خانگی اخراج می شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، پلیس متروپولیتن لندن که در سال های اخیر با روسوایی های زیادی روبرو بوده، پس از اعتراف دیوید کریک 48 ساله به ارتکاب 24 مورد تجاوز در دو دهه گذشته در عین خدمت در پلیس در حالی که همکاران وی فرصت ها برای متوقف کردن او را از دست دادند، در بحران بیشتری فرو رفته است.

 این پرونده در ادامه افشای یک سری تخلفات جدی در این نیرو، بزرگترین نیرو در بریتانیا با 43 هزار مامور و کارمند و مسئولیت هدایت واکنش این کشور به تروریسم و مسائلی مثل استرداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد ها نیروی پلیس لندن در معرض اخراج به دلیل فساد اخلاقی

صد ها نیروی پلیس لندن در معرض اخراج به دلیل فساد اخلاقی