مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 14:002023-01-18سياسي

با قاطعیت جلوی تغییر کاربری ‎ها گرفته شود/ صدور سند برای 98 درصد اراضی ملی کرمانشاه


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به توسعه تغییر کاربری اراضی به منظور ویلاسازی در حاشیه شهر کرمانشاه، از دستگاه های متولی خواست با قاطعیت جلوی این تغییر کاربری ها را بگیرند.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به توسعه تغییر کاربری اراضی به منظور ویلاسازی در حاشیه شهر کرمانشاه، از دستگاه های متولی خواست با قاطعیت جلوی این تغییر کاربری ها را بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام کرمی، امروز(28 دی) در نشست شورای حفاظت از اراضی و حقوق بیت المال استان، با اشاره به اهمیت صدور اسناد مالکیت برای اراضی ملی و زراعی، اظهار کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از پرونده های حقوقی و کیفری که در دستگاه قضایی استان تشکیل می شود، مربوطه به حوزه زمین است.

وی ادامه داد: در این راستا طی سالهای گذشته اجرای طرح کاداستر و سند دار شدن زمین های ملی و زراعی در دستور کار قرار گرفت که در این مدت در بحث سند دار شدن اراضی ملی پیشرفت ای بسیار خوبی حاصل شده است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون حدود 98 درصد از کل اراضی ملی استان تعیین تکلیف شده و سند مالکیت برای آنها صادر شده است، اما متاسفانه وضعیت سند دار شدن اراضی زراعی در استان قابل قبول نبوده که البته این مسئله از چند علت همچون دیر اجرا شدن این طرح، اوقافی بودن بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قاطعیت جلوی تغییر کاربری ‎ها گرفته شود/ صدور سند برای 98 درصد اراضی ملی کرمانشاه

با قاطعیت جلوی تغییر کاربری ‎ها گرفته شود/ صدور سند برای 98 درصد اراضی ملی کرمانشاه