مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:352023-01-18ورزشي

حضور بانوان هوادار شهرداری گرگان در تقابل با الریاضی لبنان


سرپرست تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان با بیان اینکه روحیه بازیکنان تیم برای غلبه بر الریاضی لبنان بسیار بالاست، گفت: بانوان و آقایان هوادار تیم سالن آزادی را پر کنند.

- ایسنا/گلستان سرپرست تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان با بیان اینکه روحیه بازیکنان تیم برای غلبه بر الریاضی لبنان بسیار بالاست، گفت: بانوان و آقایان هوادار تیم سالن آزادی را پر کنند.

کریم علمی ظهر امروز چهارشنبه 28 دی ماه 1401 پیش از آغاز بازی حساس تیم بسکتبال شهرداری گرگان در چهارمین بازی دور مرحله گروهی سوپرلیگ باشگاه های غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه نماینده استان گلستان نتیجه را در بازی رفت واگذار کرده قطعاً پیروزی در این دیدار و کسب امتیاز برای تیم مهم است.

سرپرست تیم شهرداری گرگان روحیه بازیکنان تیم را بسیار بالا دانست و ادامه داد: باید این را مدنظر داشته باشیم که شهرداری گرگان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت هاست و در این دیدار به دنبال این هستیم که شایستگی داشتن دو قهرمانی در سوپرلیگ باشگاه های کشور را نشان دهیم.

وی در خصوص حضور تماشاگران در سالن محل برگزاری مسابقات توضیح داد: تیم شهرداری از دیرباز مفتخر به حمایت تماشاگران فهیم خود بوده و آنچه که امروز انتظار داریم حضور پرشمار هوادارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بانوان هوادار شهرداری گرگان در تقابل با الریاضی لبنان

حضور بانوان هوادار شهرداری گرگان در تقابل با الریاضی لبنان