مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 13:252023-01-18بين الملل

صدها نیروی پلیس لندن در معرض اخراج به دلیل فساد اخلاقی


بعد از افشای رسوایی اخیر ارتکاب 24 مورد تجاوز توسط یک مامور پلیس انگلیس، یک مقام ارشد گفت که صدها نیروی پلیس لندن احتملاً به دلیل جرایم جنسی و آزار خانگی اخراج می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بلندپایه ترین مقام پلیس انگلیس سه شنبه (18 ژانویه، 28 دی) در حالی که به دنبال جلب اعتماد عمومی بعد از اعتراف یک مامور پلیس به تجاوز زنجیره ای بود، گفت که صدها نیروی پلیس در لندن احتملاً به دلیل جرایم جنسی و آزار خانگی اخراج می شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، پلیس متروپولیتن لندن که در سال های اخیر با روسوایی های زیادی روبرو بوده، پس از اعتراف دیوید کریک 48 ساله به ارتکاب 24 مورد تجاوز در دو دهه گذشته در عین خدمت در پلیس در حالی که همکاران وی فرصت ها برای متوقف کردن او را از دست دادند، در بحران بیشتری فرو رفته است.

  این پرونده در ادامه افشای یک سری تخلفات جدی در این نیرو، بزرگترین نیرو در بریتانیا با 43 هزار مامور و کارمند و مسئولیت هدایت واکنش این کشور به تروریسم و مسائلی مثل استرداد است.

  کمیسر مارک رولی که چهار ماه پیش برای رهبری پاکسازی پلیس وارد عمل شد، گفت که تحقیقات درباره حدود 800 مامور در ارتباط با هزار ادعای آزار جنسی و خانگی در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدها نیروی پلیس لندن در معرض اخراج به دلیل فساد اخلاقی

صدها نیروی پلیس لندن در معرض اخراج به دلیل فساد اخلاقی