مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 12:352023-01-18اجتماعي

آغاز پروژه ساماندهی و بهسازی زیرگذر و پارکینگ های حرم مطهر رضوی


با توجه به نزدیک بودن ایام پایانی سال و پیش بینی موج تشرف زائران به مشهدالرضا(ع)، آستان قدس رضوی پروژه های متعدد بهسازی اماکن متبرکه را آغاز کرده که ساماندهی زیرگذر و پارکینگ های حرم مطهر رضوی از جمله مهمترین آنهاست.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به نزدیک بودن ایام پایانی سال و پیش بینی موج تشرف زائران به مشهدالرضا(ع)، آستان قدس رضوی پروژه های متعدد بهسازی اماکن متبرکه را آغاز کرده که ساماندهی زیرگذر و پارکینگ های حرم مطهر رضوی از جمله مهمترین آنهاست.

حیدر حیدری، معاون عمران سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به حجم بالای پارک خودروهای زائران در پارکینگ های حرم مطهر در ایام پیک، پروژه ساماندهی زیرگذر و پارکینگ های حرم مطهر رضوی به همت سازمان عمران و نگهداری آغاز شده است تا شرایط بهتری برای این میزبانی فراهم شود.

وی گفت: زیباسازی و نورپردازی متناسب با معماری و فضای پیرامونی حرم مطهر رضوی نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای ساماندهی زیر گذر و پارکینگ ها در دستور کار قرار گرفته و در این پروژه اجرایی خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، حیدری هوشمندسازی مدیریت پارکینگ ها در کلیه زیر سیستم های زیرگذر و پارکینگ ها را نیز از دیگر اهداف این پروژه ساماندهی برشمرد و ادامه داد: توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه ساماندهی و بهسازی زیرگذر و پارکینگ های حرم مطهر رضوی

آغاز پروژه ساماندهی و بهسازی زیرگذر و پارکینگ های حرم مطهر رضوی