مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:452023-01-18اقتصادي

بازارچه های مشاغل خانگی در اردبیل تقویت می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از تقویت بازارچه های مشاغل خانگی و ارتقای کیفیت غرفه های این بازارچه ها در فرهنگسراها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی پیش ازظهر امروز در نشست کارگروه کارآفرینی که با حضور نماینده غرفه داران سه شنبه بازار در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: به منظور حمایت از بانوان شهر در راستای درآمدزایی و توانمندسازی، جایگاه غرفه های سه شنبه بازار فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل ارتقا می یابد.

  وی افزود: در این نشست ضمن تعیین مسؤول کارآفرینی، مقرر شد جایگاه بازارچه ها در فرهنگسراها و توانمندسازی غرفه داران تقویت شده و محصولات خانگی بیش تری با کیفیت بالا برای شهروندان ارائه شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل به پیگیری و تعاملات لازم با نهادهای مرتبط برای جذب حمایت از بانوان و توانمندسازی این قشر از جامعه تأکید کرد و گفت: سه شنبه بازار حدود یک سال است که سه شنبه هر هفته و در مناسبت هایی از جمله شب یلدا، عید نوروز و سایر مناسبت ها در فرهنگسرای بانوان برپا می شود و فرهنگسرای سوم خرداد نیز نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع دستی را در ماه های گذشته برپا کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه های مشاغل خانگی در اردبیل تقویت می شود

بازارچه های مشاغل خانگی در اردبیل تقویت می شود