مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 11:052023-01-18اجتماعي

ارائه آموزش های مهارتی در نقاط محروم گلستان


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان از ارائه آموزش های مهارتی در نقاط محروم استان گلستان توسط گروه های جهادی خبر داد.

- حمزه کرایلو امروز چهارشنبه 28 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری گروه های جهادی ارائه آموزش های مهارتی به نقاط محروم شهرستان کلاله در دستور کار ما قرار گرفت که ابتدا نیازسنجی آموزشی در سه روستای محروم این شهرستان انجام شده و سپس نسبت به ارائه آموزش های مهارتی اقدام کردیم.

وی از آمادگی برای ارائه آموزش های مهارتی در روستاهای محروم شهرستان بندرترکمن خبر داد و تصریح کرد: همکاری دهیاران، شوراها و بخشداران می تواند در ارائه خدمات آموزشی به ما کمک کننده باشد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در 25 روستای بزرگ استان گلستان به مدت یک هفته تبلیغات وسیع در حوزه مهارت آموزی خواهیم داشت تا مردم شریف استان با آموزش های مهارتی بیشتر آشنا شوند.

کرایلو با بیان اینکه از بین یک هزار روستای استان گلستان، 250 روستا از آموزش های مهارتی برخوردار می شوند، متذکر شد: یکی از مشکلات جامعه امروز بیکاری است و با افزایش مهارت بخشی از مشکلات مربوط به اشتغال جوانان حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های مهارتی در نقاط محروم گلستان

ارائه آموزش های مهارتی در نقاط محروم گلستان