مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:302023-01-18سياسي

جنگلبانان نمونه مازندران تقدیر شدند


مراسم تکریم از جنگلبان نمونه کشور و خانواده شهدای منابع طبیعی همزمان با ششمین جشنواره روز ملی جنگلبان در ساری برگزار شد.

- ساری- آیین تکریم از جنگلبان نمونه کشور و خانواده شهدای منابع طبیعی همزمان با ششمین جشنواره روز ملی جنگلبان در ساری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششمین جشنواره روز ملی جنگلبان و جان نثاران منابع طبیعی همزمان با برپایی آن در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری نیز برگزار شد.

این جشنواره تکریم از انسان هایی است که در دفاع از منابع طبیعی و حفاظت از جنگل ها و مراتع از جان و مال خود می گذرند تا این میراث ارزشمند را در اختیار آیندگان قرار دهند.

در این مراسم 17 نفر جنگلبانان نمونه کشور ، خانواده های شهدای منابع طبیعی و تعدادی از جنگلبانان افتخاری در سالن اجتماعات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و بطور همزمان بصورت آنلاین در ادارات کل منابع طبیعی استانها، نمونه های استانی مورد تکریم قرار گرفتند.

در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری، 8 نفر به عنوان جنگلبان نمونه منتخب و از آنها تقدیر بعمل آمد.

زینب مرادی، عادل امامی، ابوذر برزگر، مهدی جمشیدی، محمدتقی فرمانبر، غلامرضا امیری قادی، علی آقایی، حسین رفیعی چنگلبانان نمونه این اداره کل بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگلبانان نمونه مازندران تقدیر شدند

جنگلبانان نمونه مازندران تقدیر شدند