مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:002023-01-18اقتصادي

اولین رویداد استارتاپی طراحی و بسته بندی نوین در صنایع کوچک در بوشهر برگزار می شود


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر گفت: اولین رویداد تخصصی طراحی و بسته بندی نوین در صنایع کوچک تحت عنوان ایده شو با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید حسین حسینی  صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری اولین رویداد تخصصی طراحی و بسته بندی نوین در صنایع کوچک تحت عنوان ایده شو با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این رویداد 13 تیم ایده پرداز در محورهای طراحی نوین بسته بندی صنایع دستی، بسته بندی نوین خرما و فرآورده های جانبی برای بازار داخلی، فرآوری و بسته بندی آبزیان، بسته بندی نوین صنایع غذایی، طراحی و بسته بندی نوین در صنایع نساجی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر افزود: این رویداد از تاریخ 28 الی 30 دی ماه در محل پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار می شود و در روز پایانی از برگزیدگان رویداد با حضور مسئولین استانی با اهدای جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

حسینی تصریح کرد: برگزیدگان این رویداد می توانند از سایر حمایت های شرکت شهرک های صنعتی در زمینه توسعه خدمات کسب و کار و کمک به تجاری سازی و بازاریابی محصول نظیر خدمات مشاوره ای حقوقی، بازاریابی تهیه طرح امکان سنجی، راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد استارتاپی طراحی و بسته بندی نوین در صنایع کوچک در بوشهر برگزار می شود

اولین رویداد استارتاپی طراحی و بسته بندی نوین در صنایع کوچک در بوشهر برگزار می شود