مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:552023-01-18سياسي

رییس فهما با مشاور رییس جمهور در امور روحانیت دیدار و گفتگو کرد


حجت الاسلام خداداده، رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد با حجت الاسلام تقوی، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام کمال الدین خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حجت الاسلام سید رضا تقوی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

حجت الاسلام خداداده در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کانون های مساجد در سراسر کشور به منظور پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می کنند، تا سنگر مسجد در طلیعه چهل و چهارمین سال انقلاب بیش از همیشه مستحکم و پایدار باشد.

وی با اشاره به شعار دولت سیزدهم در خصوص نهضت بازگشت به مسجد گفت: مسجد محوری ترین عنصر اجتماعی در جامعه اسلامی است، قطعاً حفظ و احیای کارکردهای خانه های خدا می تواند جامعه را از آسیب های مختلف ایمن کند.

حجت الاسلام خداداده، ادامه داد: امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور باید با حضور در عرصه های هنری بتوانند با تربیت هنرمند متعهد و انقلابی سرمایه ارزشمندی را برای نظام به ارمغان آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فهما با مشاور رییس جمهور در امور روحانیت دیدار و گفتگو کرد

رییس فهما با مشاور رییس جمهور در امور روحانیت دیدار و گفتگو کرد