مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:402023-01-18بين الملل

اخراج صدها پلیس انگلیس متهم به جرایم جنسی


بلندپایه ترین مقام پلیس انگلیس گفت: صدها پلیس به جرم سوء استفاده جنسی به عنوان بخشی از برنامه پاکسازی پلیس متروپولیتن (The Met) اخراج خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رویترز، مارک رولی کمیسر لندن به عنوان بلندپایه ترین پلیس، سه شنبه در حالی که پس از اعتراف یک افسر پلیس به تجاوزهای جنسی زنجیره ای در پی جلب اعتماد عمومی بود، اعلام کرد: صدها پلیس متروپولیتن به جرم سوء استفاده جنسی اخراج می شوند.

پلیس متروپولیتن که در سال های اخیر با رسوایی های متعددی روبه رو شده است، پس از اعتراف دیوید کریک 48 ساله به 24 مورد تجاوز جنسی در طول دو دهه خدمت خود به عنوان یک افسر پلیس، بیش از پیش در بحران بیشتری فرو رفته است.

این پرونده پس از افشای یک سری تخلفات جدی در این پلیس که بزرگ ترین نیروی انتظامی در انگلیس با بیش از 43 هزار افسر و کارمند محسوب می شود، به جریان افتاده است.

رولی که چهار ماه پیش برای رهبری این پاکسازی انتخاب شد، گفت: تحقیقات در مورد حدود 800 افسر با بیش از یکهزار مورد ادعای سوءاستفاده جنسی و خانگی در جریان است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشاغل پلیس متروپل به عنوان بخشی از این روند از بین خواهند رفت.

کمیسر لندن روز سه شنبه اظهار کرد: ده ها هزار مرد و زن فوق العاده در میان نیروها حضور دارند، اما صدها نفر هم هستند که نباید در جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج صدها پلیس انگلیس متهم به جرایم جنسی

اخراج صدها پلیس انگلیس متهم به جرایم جنسی