مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:062023-01-18سياسي

ماجرای شکایت شورای شهر از یک عضو شورا در تویسرکان!


حسین بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به مورد شکواییه دستگاه قضا علیه یک عضو شورا اظهار کرد: سال گذشته انبوه سازان تویسرکان شکایتی با این مضمون که از آن ها جریمه اضافه گرفته شده را علیه شورای شهر و شهرداری مطرح کرده بودند که پس از بررسی متوجه شدیم این کار با همکاری یکی از اعضای شورا اتفاق افتاده، یعنی انبوه سازان اسناد و مدارک را کامل توسط این عضو در اختیار داشتند.

وی با بیان اینکه امسال متوجه شدیم دیوان عدالت اداری علیه شورای شهر حکمی صادر کرده است تاکید کرد: بنده از سوی شورا برای پیگیری اصل قضیه معرفی شدم و بعد از پیگیری متوجه شدیم در همین خصوص دیوان عدالت اداری از شورای شهر تویسرکان خواسته در برابر شکایت انبوه سازان از خود دفاع کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تویسرکان گفت: آن زمان این عضو شورا در سمت منشی به مکاتبات پاسخ می داد و متأسفانه نامه های ارسال شده از سوی انبوه سازان را در شورا مطرح نکرده بود به همین دلیل پروسه زمانی آنقدر طولانی شد که به زمان صدور حکم رسید.

وی با اشاره به اینکه این فرد در جایگاه منشی، خود پاسخ داده بود و حق را هم به انبوه سازان داده بود! گفت: نامه با امضای نایب رییس شورای وقت رسیده بود و ظاهرا این عضو ضمن تایید نامه، متن را هم به عنوان منشی تنظیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شکایت شورای شهر از یک عضو شورا در تویسرکان!

ماجرای شکایت شورای شهر از یک عضو شورا در تویسرکان!