مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 00:352023-01-17اقتصادي

ضرورت تسریع در تکمیل آزادراه حرم تا حرم


استاندار سمنان بر ضرورت تسریع در تکمیل آزادراه حرم تا حرم با هدف کاهش تصادفات جاده ای داین استان تاکید کرد.

- سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه 27 دی ماه در جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان اظهار کرد: پیگیری ها در سطح ملی برای تسریع در اجرای پروژه ملی آزاد راه حرم تا حرم در راستای ارتقاء کیفیت راه های استان و کاهش میزان تصادفات جاده ای، به صورت ویژه در دستور کار قرارخواهد گرفت.

رییس شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان با اشاره به خدمات دهی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به میلیون ها زائر و مسافر عبوری در استان افزود: آمار مربوط به فوت آسیب دیدگان از تصادفات جاده ای در مراکز درمانی و بیمارستانی یکی از اسیب هایی است که باید توسط دانشگاه های علوم پزشکی در راستای کاهش این مهم، بررسی و آسیب شناسی شود.

استاندار سمنان گفت: مجموعه اقدامات شورای راهبری تصادفات، شورای ترافیک، کمیسیون ایمنی راه ها، ستاد اجرایی خدمات سفر و سایر موارد در استان باید در راستای افزایش ماندگاری مسافر و کاهش میزان تصادفات جاده ای باشد.

وی با اشاره به لزوم اصلاح نقاط حادثه خیز شناسایی شده در استان تاکید کرد: نقاط حادثه خیز شهرهای استان احصاء و اقدامات لازم برای اصلاح و ایمن سازی نقاط به صورت ویژه در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد تا در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در تکمیل آزادراه حرم تا حرم

ضرورت تسریع در تکمیل آزادراه حرم تا حرم