مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 23:352023-01-17اجتماعي

رهاسازی 33 خوردوی گرفتار در گردنه های برفگیر جیرفت/ رانندگان به هشدارها توجه کنند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از رهاسازی 33 خوردو گرفتار در گردنه های برفگیر جیرفت خبر داد و گفت: عدم توجه به هشدارهای ایمنی تردد در گردنه های برفگیر باعت گرفتاری و مشکلات ترافیکی می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از رهاسازی 33 خوردو گرفتار در گردنه های برفگیر جیرفت خبر داد و گفت: عدم توجه به هشدارهای ایمنی تردد در گردنه های برفگیر باعت گرفتاری و مشکلات ترافیکی می شود.

مجتبی محمودی شامگاه 27 دی ماه با اشاره به ادامه بارش برف در گردنه های امیرالمومنین، سربیژن و محور ساردوییه به هنزا گفت: با توجه برودت هوا و شدید شدن بارش برف و همچنین یخ زدگی سطح جاده، رانندگان از سفرهای غیرضرور برای تردد از محور جیرفت_ساردوییه بدون زنجیرچرخ خودداری کنند و در صورت لزوم برای سفر از محور جایگزین جیرفت_سه راهی بم _کرمان استفاده نمایند.

وی افزود: در حال حاظر بیش از 80 نفر نیروی راهدار در قالب هشت اکیپ راهداری در جاده ها و مناطق برفگیر و سیل خیز جنوب کرمان مستقر و مشغول به عملیات راهداری ززمستان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از نجات 33 دستگاه خودروی گرفتار در برف که به علت بارش شدید برف در گردنه های جیرفت مجبور به توقف در حاشیه راه ها شده بودند خبر داد و گگفت نداشتن سوخت کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 33 خوردوی گرفتار در گردنه های برفگیر جیرفت/ رانندگان به هشدارها توجه کنند

رهاسازی 33 خوردوی گرفتار در گردنه های برفگیر جیرفت/ رانندگان به هشدارها توجه کنند