مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 21:502023-01-17فناوري

تحقق وعده کاهش پینگ بازی های رایانه ای


وزیر ارتباطات در کانال شخصی اش در فضای مجازی از تحقق وعده خود در خصوص کاهش پینگ بازی ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال شخصی خود در یکی از پیامرسان های بومی، از راه اندازی نرم افزاری خبر داد که باعث کاهش چشمگیر پینگ بازی ها خواهد شد.

زارع پور در این باره نوشت: یکی از مشکلاتی که گیمرهای کشورمان همواره با آن روبرو بودند مشکل سرعت پایین دانلود بازی ها و آپدیت آن ها به همراه پینگ یا زمان تأخیر بالای بازی آنلاین بوده که باعث اختلال و تجربه کاربری نامناسب گیمرها در ایران می شد.

خوشبختانه همانطور که وعده داده بوده ام برای رفع مشکل این بخش از کاربران عزیز که تعداد آن ها کم هم نیست، با همکاری بخش خصوصی، بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت ارتباطات زیرساخت، سایت و نرم افزاری بنام رادار بازی راه اندازی شده است.

استفاده از این سایت و اپلیکیشن آن، ضمن افزایش قابل توجه سرعت دانلود بازی ها و آپدیت آن ها، باعث کاهش چشمگیر پینگ بازی ها نیز خواهد شد که در نتیجه تجربه ای دلچسب در بازی آنلاین برای کاربران عزیز رقم خواهد خورد.

این اتفاق از طریق انتقال CDN های این بازی ها به داخل کشور و کوتاه کردن مسیر دسترسی کاربران داخلی کشور به سرورهای بازی و طراحی ابزارهای خاص توسط متخصصان جوان کشورما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق وعده کاهش پینگ بازی های رایانه ای

تحقق وعده کاهش پینگ بازی های رایانه ای