مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 21:352023-01-17سياسي

اشتغال و ازدواج مهم ترین مشکلات جوانان کرمانشاهی است


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکل بیکاری در استان گفت: اشتغال و ازدواج مهم ترین مشکلات جوانان کرمانشاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت رویه بین مسئولان برای رفع مشکلات مردم تأکید کرد.

وی با مهم دانستن مسائل و موضوعات مردم خصوصاً جوانان گفت: باید مشکلات جوانان به صورت جدی در دستور کار مسئولان باشد تا این عزیزان بتوانند خانواده تشکیل داده و سرگرم زندگی شوند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید از ظرفیت های عظیم استان و سرمایه های خدادادی برای رونق زیر ساخت ها استفاده شود تا با مدیریت بهینه شاهد جامعه ای شاداب در هر زمینه های علمی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.

مجمع نمایندگان استان آماده همه گونه همکاری با استاندار کرمانشاه است در ادامه این نشست نیز عبدالرضا مصری بیان کرد: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه آماده همه گونه همکاری با استاندار کرمانشاه برای شکوفایی استان است.

مصری گفت: بحمدالله دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه فردی صادق در گفتار و امین است بنابراین مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد در راستای پیشرفت و ترقی استان کرمانشاه همه گونه همکاری را با ایشان در برنامه های خود قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال و ازدواج مهم ترین مشکلات جوانان کرمانشاهی است

اشتغال و ازدواج مهم ترین مشکلات جوانان کرمانشاهی است