مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 20:552023-01-17اقتصادي

بیش از 700 میلیارد تومان سهم شهرستان زنجان از درآمدهای مالیاتی


امسال بیش از 700 میلیارد تومان به عنوان عوارض وصولی کالا، خدمات و آلایندگی به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان زنجان واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پرویز خالقی روز سه شنبه در جلسه کمیته اشتغال شهرستان زنجان با اشاره به رویکرد ویژه دولت سیزدهم در زمینه توسعه متوازن و برقراری عدالت اجتماعی، اظهار کرد: به دنبال نگرش موثر استاندار زنجان نسبت به عودت درآمدهای مالیاتی به استان و بهره گیری برای عمران و آبادانی زنجان، طی 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال جاری، بیش از 700 میلیارد تومان به عنوان عوارض وصولی کالا، خدمات و آلایندگی به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان زنجان واریز شده است.

فرماندار زنجان ضمن تاکید بر تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از سوی بانک های عامل، گفت: هماهنگی بین دبیرخانه کمیته اشتغال، کارگزاری ها و بانک های عامل بایستی به گونه ای باشد تا پرونده های متقاضیان در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

خالقی به ضرورت گسترش مهارت آموزی و یادگیری شیوه های مختلف کسب وکار، از متولیان فنی وحرفه ای شهرستان خواست تا با نقش آفرینی موثر در راستای سیاست های اشتغال زایی شهرستان، موجبات تربیت کارآفرینان و واجدان شرایط بهره مندی از تسهیلات اشتغال زایی را فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 700 میلیارد تومان سهم شهرستان زنجان از درآمدهای مالیاتی

بیش از 700 میلیارد تومان سهم شهرستان زنجان از درآمدهای مالیاتی