مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 19:202023-01-17اقتصادي

مقاوم سازی 50 درصد از واحدهای مسکونی روستایی البرز


سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز گفت: در حال حاضر در سطح استان البرز از مجموع 60 هزار واحد مسکونی روستایی استان، 50 درصد از واحدها مقاوم سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر غفاری بعد از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی و اتخاذ تدابیر مناسب به منظور مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان که با حضور مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز در سالن جلسات اداره کل مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان البرز از مجموع 60 هزار واحد مسکونی روستایی استان، 50 درصد از واحدها مقاوم سازی شده و30 هزار واحد دیگر نیاز به مقاوم سازی دارد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: خوشبختانه با همت و تلاش صورت پذیرفته در طول سالهای اخیر به ویژه در دولت مردمی، اقداماتی در حوزه مقاوم سازی واحدهای روستایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تسهیلات پرداختی از سوی اداره کل بنیاد مسکن استان از فرمانداران، بخشداران و دهیاران انتظار می رود با اتخاذ تدابیر مناسب و تشویقی، ساکنین روستاهای استان را به این امر مهم ترغیب کنند.

غفاری افزود: مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از جمله برنامه های اصلی مدیریت بحران استانداری و بنیاد مسکن استان است که امید است با دقت نظر مسئولان ذیربط به نتایج مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 50 درصد از واحدهای مسکونی روستایی البرز

مقاوم سازی 50 درصد از واحدهای مسکونی روستایی البرز