مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:352023-01-17اجتماعي

افتتاح خانه محیط زیست در فرهنگسراهای اردبیل


همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک خانه محیط زیست فرهنگسرای یادگار امام شهر اردبیل با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آیین افتتاح این مراکز ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در اردبیل که عصر سه شنبه فرهنگسرای یادگار امام اردبیل برگزار شد، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل اظهار کرد: گستردگی مخاطبان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل مهمترین ظرفیت برای ترویج فرهنگ محیط زیست و حفاظت از این منابع پاک خدادادی است.

وی توسعه آموزش های مرتبط با حفاظت از محیط زیست را از اهداف مهم راه اندازی خانه های محیط زیست در فرهنگسراها دانست و خاطرنشان کرد: تفاهم نامه مابین اداره کل حفاظت محیط زیست استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل به امضا رسیده که براساس این تفاهم نامه خانه های محیط زیست در فرهنگسراها و با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست ایجاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه با جلب مشارکت عمومی در مسیر توسعه پایدار گام برمی داریم، تصریح کرد: هم افزایی ظرفیت های علمی، تحقیقاتی و اجرایی طرفین و توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی مورد نیاز در حوزه محیط زیست از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه محیط زیست در فرهنگسراهای اردبیل

افتتاح خانه محیط زیست در فرهنگسراهای اردبیل