مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:352023-01-17اقتصادي

افزایش روند مصرف بدون ضابطه آب در اردبیل


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: زنگ خطر افزایش روند مصرف بدون ضابطه آب در استان اردبیل به صدا درآمده است و مردم باید با مدیریت مصرف آب را مدنظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حیدری اناری بعدازظهر سه شنبه در بازدید از بخش های مختلف سد یامچی اظهار کرد: کاهش ذخایر آب در سدهای اردبیل محسوس است و این نگرانی ما را در تأمین آب مصرف مردم اردبیل دوچندان می کند.

وی با ابراز نگرانی از خالی شدن یک سوم آبخوان دشت اردبیل خاطرنشان کرد: سال هاست زنگ خطر کمبود آب در اردبیل به صدا درآمده و در این بین افزایش روند مصرف بدون ضابطه آب در استان اردبیل بیشتر ما را نسبت به آینده آبی این استان نگران کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل ادامه داد: یک سوم از حجم سه میلیارد مترمکعبی آبخوان دشت اردبیل به دلیل اضافه برداشت در 50 سال گذشته خالی شده و در اثر بی توجهی ها و برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی، آبخوان دشت اردبیل در سال های گذشته 13 متر افت داشته است.

حیدری اناری بیان کرد: با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از وضعیت دشت اردبیل با استفاده از ظرفیت رسانه ها و مشارکت مردم تصریح کرد: اصلی ترین وظیفه شرکت آب منطقه ای تأمین، تخصیص، حفاظت و بهره برداری از منابع آب است و ما نیز در استان اردبیل همگام با برنامه های وزارت نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روند مصرف بدون ضابطه آب در اردبیل

افزایش روند مصرف بدون ضابطه آب در اردبیل