مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:402023-01-17بين الملل

فرمانده کل «قسد»: پیش بینی می کنیم ترکیه در ماه فوریه به کوبانی حمله کند


فرمانده شبه نظامیان کُرد سوریه (قسد) با بیان اینکه تلاش های روسیه برای میانجیگری میان آنکارا و دمشق به موفقیت نخواهد انجامید، گفت که پیش بینی می کند ترکیه در ماه فوریه به شهر کوبانی حمله کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مظلوم عبدی فرمانده کل شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در گفت و گو وبگاه المونیتور پیش بینی کرد که ترکیه در ماه فوریه سال جاری میلادی به شهر کوبانی حمله کند.

فرمانده قسد با بیان اینکه آن ها تهدیدات ترکیه را جدی می گیرند، پیش بینی کرد که آنکارا در ماه فوریه به شهر کوبانی که برای کُردها یک نماد به شمار می آید، حمله کند.

مظلوم عبدی تهدیدات ترکیه را ناشی از تلاش رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه برای جلب حمایت ملی گرایان تندرو در ترکیه همزمان با نزدیکی زمان انتخابات ریاست جمهوری در این کشور دانست.

عبدی بخش دیگری از اظهارات خود به موضع آمریکا در قبال تهدیدات ترکیه پرداخت و خاطرنشان کرد که واشنگتن با هرگونه عملیات ترکیه مخالفت است؛ اما تداوم تهدیدات ترکیه نشان می دهد که تلاش های آمریکا کافی نیست و آن ها باید کارهای بیشتری انجام دهند.

وی اضافه کرد: همه طرف ها باید در نظر بگیرند: ما صلح می خواهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل «قسد»: پیش بینی می کنیم ترکیه در ماه فوریه به کوبانی حمله کند

فرمانده کل «قسد»: پیش بینی می کنیم ترکیه در ماه فوریه به کوبانی حمله کند