مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:102023-01-17سياسي

امیر سیاری: به توان دفاعی و بازدارندگی خود می افزاییم


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما به صورت مستمر به توان دفاعی و بازدارندگی خود می افزاییم و این موضع شفاف و روشن ما در مقابل هرگونه تهدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در جمع وابستگان نظامی خارجی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به سبب موقعیت ممتاز ژئوپولتیک، تمدن کهن و داشتن تاریخ هزار ساله و فرهنگ اسلامی و ایرانی و داشتن نظام سیاسی مستقل با اتکا به مردم خود و همچنین در اختیار داشتن منابع غنی، دارای نقش مستقل در نظام جهانی است و برای ایفای نقش یک قدرت منطقه ای مستقل و با ثبات در مناسبات بین المللی است.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، گفت: ملت ما در انقلاب خود تلاش کرد مستقل باشد و به همین دلیل با کارشکنی های مختلف روبرو شد که از جمله می توان به ایجاد گروهک های تجزیه طلب در نقاط مختلف کشور و حمایت از یک گروه تروریستی که دستش به خون هزاران نفر از مردم ایران آغشته است و همچنان در خانه های امنی که غربی ها در اختیار آنها قرار داده و البته جنگ تحمیلی و تحریم های گسترده اقتصادی اشاره کرد و این تنها بخشی از سنگ اندازی های آنها در مسیر توسعه کشور ما است.

امیر دریادار سیاری با اشاره به حوادث اخیر کشور و نقش دشمنان در اغتشاشات و ناامنی ها، ادامه داد: توطئه و دامن زدن به اغتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سیاری: به توان دفاعی و بازدارندگی خود می افزاییم

امیر سیاری: به توان دفاعی و بازدارندگی خود می افزاییم