مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:552023-01-17اجتماعي

سیمان تهران باید بخشی از سود کارخانه را خرج مسؤولیت اجتماعی کند


رییس شورای اسلامی شهرستان ری در نشست با نمایندگان روستاهای همجوار با کارخانه سیمان تهران، گفت: کارخانه سیمان تهران در قبال تحمیل مشکلات به اهالی محدوده کارخانه باید مسؤولیت های اجتماعی انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جعفر شربیانی رییس شورای اسلامی شهرستان ری صبح امروز در نشست با نمایندگان شوراهای روستاهای همجوار کارخانه سیمان تهران اظهار کرد: تعدادی از روستاهای شهرستان ری در اطراف کارخانه سیمان تهران قرار گرفته که مشکلات زیادی از نظر زیست محیطی، آلودگی هوا و زیرساخت ها برای مردم این منطقه ایجاد شده است و البته برای چاره اندیشی و رفع این مشکل، نمی توانیم بگوییم که این کارخانه باید بسته شود چون که این کارخانه روزانه 18 هزار تولید دارد و بخشی از صنعت ساخت و ساز پایتخت محسوب می شود و حدود 6 هزار نفر نیز در حال ارتزاق از این شرکت هستند.

وی با تاکید بر اینکه کارخانه سیمان تهران باید مجهز به بهترین نوع فیلتراسیون در کشور باشد، گفت: جان مردم بالاتر از سودآوری یک بنگاه اقتصادی است و آن هم بنگاه اقتصادی که در زیر مجموعه بنیاد مستضعفان قرار دارد و باید مردم مناطق محروم را مورد توجه ویژه قرار دهد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: این موضوع را یکسال است در خواست کردیم و به صورت مکرر عنوان کردیم که در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمان تهران باید بخشی از سود کارخانه را خرج مسؤولیت اجتماعی کند

سیمان تهران باید بخشی از سود کارخانه را خرج مسؤولیت اجتماعی کند