مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:552023-01-17بين الملل

پایان دنباله «تخت گاز» با جنجال اخیر مجری پرحاشیه


پس از اظهارات توهین آمیز «جرمی کلارکسون» درباره «مگان مرکل»، کمپانی آمازون پرایم به احتمال فراوان به ساخت ادامه سریال «گرند تور» پایان می دهد.

- پس از اظهارات توهین آمیز جرمی کلارکسون درباره مگان مرکل ، کمپانی آمازون پرایم به احتمال فراوان به ساخت ادامه سریال گرند تور پایان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندی وایر، درست یک ماه پس از اینکه جرمی کلارکسون ـ مجری سابق برنامه تخت گاز ـ با انتشار مطلبی در روزنامه سان با اظهارات توهین آمیز درباره مگان مارکل خشم همگان را برانگیخت، احتمالا سرویس ویدئویی آمازون پرایم، ساخت دو مجموعه برنامه این مجری کهنه کار تلویزیون را دیگر تمدید نخواهد کرد.

بر این اساس، سریال تلویزیونی گرند تور که در ایران با عنوان سفر بزرگ و دنباله مجموعه معروف تخت گاز شناخته می شود و همچنین مجموعه مستندی درباره مزرعه جرمی کلارکسون دیگر تمدید نخواهند شد.

این بدان معناست که مجموعه مزرعه کلارکسون که فصل دوم آن در 10 فوریه پخش می شود، احتمالاً در سال 2024 با عرضه فصل سوم از قبل سفارش داده شده به پایان می رسد، در حالی که مجموعه گرند تور پس از چهار قسمت ویژه که از سوی آمازون پرایم سفارش داده شده بود، به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دنباله «تخت گاز» با جنجال اخیر مجری پرحاشیه

پایان دنباله «تخت گاز» با جنجال اخیر مجری پرحاشیه