مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:052023-01-17حوادث

اسکان خانوارهای روستایی در معرض خطر بارندگی در چادرهای هلال احمر


رییس جمعیت هلال احمر شوشتر از اسکان خانوارهای روستایی در معرض خطر بارندگی در چادرهای هلال احمر خبر داد.

- احمدعلی آهنگری شوشتری با بیان اینکه مردم برخی مناطق شوشتر به دلیل بافت قدیمی منزل از خانه رانده شده و میهمان چادرهای هلال احمر شده اند، در خصوص جزییات اسکان این خانوارها اظهار کرد: شهرستان شوشتر دارای 176 روستا است که نیاز به رسیدگی دارند اما چندین سال است که برای جابه جایی ساکنان برخی مناطق تصمیم گیری شده است.

در بعضی نقاط منازل به شدت آسیب پذیرند که در این بارندگی، هلال احمر پس از انتقال اهالی به نقطه امن، آن ها را در چادر اسکان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: منطقه دره نو در مرکز شهر واقع شده است و تقریبا 300 خانوار در آن سکونت دارند و چون منازل شان در مسیر آبرفت قرار دارد هر لحظه ممکن بود زیر آوار بروند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر گفت: شهرک اندیشه نیز در ورودی محور شوشتر - اهواز قرار دارد و 15 خانوار در آن زندگی می کنند؛ خانه ها روی پرتگاه ساخته شده و یک شاخه از کارون زیر آن عبور می کند که بر اساس محاسبات با کف رودخانه تنها 100 متر فاصله دارد.

وی بیان کرد: مردم روستای چم کنار نیز که اکثرا به شغل پرورش ماهی مشغولند، دچار مشکلات ناشی از بارندگی شده اند و تعدادی از خانه های کاه گلی را آب برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان خانوارهای روستایی در معرض خطر بارندگی در چادرهای هلال احمر

اسکان خانوارهای روستایی در معرض خطر بارندگی در چادرهای هلال احمر