مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:052023-01-17حوادث

کشف 6 تن چوب قاچاق در شاهرود/4 تبعه خارجی دستگیر شدند


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از شناسایی و کشف شش تن چوب قاچاق از نوع تاغ در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا چهار تبعه خارجی دستگیر شدند.

- محمد رضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه روز گذشته قاچاق درختچه تاغ و تخریب محیط زیست در محور طرود- شاهرود گزارش شد، ابراز داشت: در پی این گزارش بلافاصله اکیپی همراه نیروی انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع و احتمال هر نوع اتفاقی طی انجام یک عملیات مشترک متهمان این پرونده بلافاصه در حاشیه کویر به دام مأموران افتادند، افزود: چهار تبعه خارجی دستگیر شدند.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود با بیان اینکه از این افراد شش تن چوب قاچاق از نوع درختچه تاغ کشف و ضبظ شده است، ابراز داشت: ارزش تقریبی این محموله طبق نظر کارشناسان منابع طبیعی شش میلیارد ریال عنوان شده است.

کشاورزیان با بیان اینکه تخریب و آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی به هیج عنوان قابل جبران نیست، تصریح کرد: حتی قطع و نابودی یک درخت نیز می تواند برای یک منطقه مشکلات عدیده ایجاد کند لذا یگان حفاظت علیرغم وسیع بودن عرصه، منطقه را به دقت تحت نظر دارد و با هر گونه موارد آسیب به درختان برخوردهای لازم را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 تن چوب قاچاق در شاهرود/4 تبعه خارجی دستگیر شدند

کشف 6 تن چوب قاچاق در شاهرود/4 تبعه خارجی دستگیر شدند