مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:252023-01-17اقتصادي

گلستان هنوز در مرحله اُفت فشار گاز قرار دارد/وضعیت تامین گاز نانوایی ها


علی رغم تثبیت و کاهشِ روند افزایشی گاز در استان و استان های مجاور هنوز با اُفت فشار گاز مواجه هستیم.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: علی رغم تثبیت و کاهشِ روند افزایشی گاز در استان و استان های مجاور هنوز با اُفت فشار گاز مواجه هستیم.

علی طالبی امروز سه شنبه 27 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 96 درصد مصرف گاز استان گلستان مربوط به بخش خانگی است، همچنین علاوه بر بخش خانگی، گازرسانی به مراکز عملیاتی، حیاتی و امدادی مانند بیمارستان ها، مراکز خاص و مرغداری های غیردوگانه سوز نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طبق هماهنگی انجام شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، صنایع گروه الف، ب، ج و دال از مدار خارج شده و با سوخت جایگزین فعالیت می کنند، یادآور شد: از زمان قطع سوآپ گاز ترکمنستان، تمامی صنایع استان گلستان که گاز طبیعی مصرف می کردند محدود شدند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به اینکه هنوز در مرحله اُفت فشار گاز قرار داریم، تصریح کرد: فشار شبکه ها علی رغم تثبیت و کاهشِ روند افزایشی گاز در استان و استان های مجاور هنوز با اُفت مواجه است و همکاران ما در شرکت گاز در حالت آماده باش هستند و به محض آنکه هر یک از مشترکان تماس گرفت و درخواست خدمات امدادی کرد برای برقراری و اتصال مجدد گاز وی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان هنوز در مرحله اُفت فشار گاز قرار دارد/وضعیت تامین گاز نانوایی ها

گلستان هنوز در مرحله اُفت فشار گاز قرار دارد/وضعیت تامین گاز نانوایی ها