مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:002023-01-17فرهنگي

برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای وصال


رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره فیلم نامه نویسی، داستانک و سناریونویسی وصال خبر داد.

- مهدی پایون، در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر گفت: این جشنواره به منظور حمایت از تولیدات رسانه ای و هنری و با مشارکت جهاد دانشگاهی، مجمع فیلم سازان انقلاب اسلامی و انجمن سینمای جوان اصفهان برگزار می‎ شود.

او ادامه داد: اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان به منظور تولید متن فاخر برای تهیه موشن‎ گرافی و فیلم کوتاه، شناسایی ظرفیت‎ های موجود برای تولید متن های رسانه ای و ارائه آموزش هایی در این زمینه به علاقه مندان مستعد، نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام کرده است.

پایون با اشاره به برگزای این آموزش ها به صورت ورک شاپ، تصریح کرد: ورک شاپ داستانک در روز 29 دی ماه ساعت 9 تا 15:30، ورک شاپ فیلم نامه در روز یکم بهمن ساعت 9 تا 16 و ورک شاپ سناریونویسی در روز 6 بهم ماه ساعت 9 تا 16 با حضور اساتید اختصاصیِ خود در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، واقع در خیابان حافظ برگزار می شود.

رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بازی و بازی های رایانه ‎ای، ارتباط مؤثر با نوجوان و نوجوان و فضای مجازی، محورهای نخس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای وصال

برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای وصال