مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:002023-01-17سياسي

آسیب دیدگان ناآرامی های اخیر خسارات خود را مطالبه کنند


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که در حوادث و ناآرامی های اخیر کشور آسیب دیدند، باید بتوانند خسارات خود را مطالبه کنند و کمیته تحقیق هم باید مطالبات آنان را بررسی کند.

- ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اقداماتی که تاکنون از سوی کمیته تحقیق ناآرامی های اخیر کشور انجام شده است، اظهار داشت: چندی پیش، وزارت کشور کمیته حقیقت یاب داخلی را برای رسیدگی به آسیب های تحولات امنیتی با حضور حقوقدانان داخلی و همکاری نهادهای مختلف تشکیل داد.

وی بیان کرد: در تحولات اخیر کشور، هم برخی از مردم و هم برخی از نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان آسیب دیدند؛ به گونه ای که برخی از نیروهای نظامی و امنیتی ما در حوادث اخیر به شهادت رسیدند و برخی هم مجروح شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوادث اخیر کشور باعث شد آسیب هایی به اموال عمومی وارد شود، گفت: بنابراین نظام جمهوری اسلامی این جمع بندی را داشت که باید کمیته ای برای روشن شدن نحوه محاسبه خسارت های وارد شده به کشور در حوادث اخیر و همچنین عامل اصلی این حوادث تشکیل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در یکی از جلسات اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور، یکی از موضوعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب دیدگان ناآرامی های اخیر خسارات خود را مطالبه کنند

آسیب دیدگان ناآرامی های اخیر خسارات خود را مطالبه کنند