مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:502023-01-17اقتصادي

بالا بودن منگنز موجب تغییر رنگ آب شرب شهر«تازه آباد» شده است


دلیل کدورت آب شهر تازه آباد تغییر رنگ چشمه میرهومر به دلیل افزایش میزان منگنز محلول در آن است که به منظور رفع کدروت تا اطلاع بعدی روزانه از ساعت 15 تا 16 قطع آب این شهر قطع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کلاه سیاه، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه به علت وجود کدورت آب حدود یک ماه است، آب شرب اهالی این روستا قطع شده است.

محمدصالح حزینی، سرپرست روابط عمومی  اداره کل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پاسخ به گله مندی اهالی این روستا، اظهار کرد: آب شرب اهالی روستای کلاسیاه قبلا از مجتمع آبرسانی که تأمین می شد با زلزله 1396 و کاهش آب چشمه دیگر پاسخگوی نیاز اهالی نبود.

وی ادامه داد: با کمک یکی از خیرین روستا اقدام به خرید یک دهنه چشمه در ملک شخصی کردیم و نسبت به احداث ایستگاه پمپاژ، لوله گذاری و ساخت مخزن با همکاری شرکت آب اقدام و سال 98 تحویل اداره آبفای ثلاث باباجانی شد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص مشکل حال حاضر اهالی روستا، تصریح کرد:  مشکل کدورت آب روستا به دلیل آهکی بودن این چشمه با میزان رسوبدهی زیاد و قطر کم لوله خط انتقال و طولانی بودن این خط است به طوریکه امور آبفای شهرستان ثلاث باباجانی ناچار است در فواصل کوتاه زمانی، هر چند روز یک بار برای رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بودن منگنز موجب تغییر رنگ آب شرب شهر«تازه آباد» شده است

بالا بودن منگنز موجب تغییر رنگ آب شرب شهر«تازه آباد» شده است