مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:402023-01-17پزشكي

کتاب «آنچه لازم است هر بیمار از بیماری خود بداند» منتشر شد


کتاب «آنچه لازم است هر بیمار از بیماری خود بداند – بیماری قند» نوشته پیمان سلامتی و محمدرضا مهاجری تهرانی توسط انتشارات تیمورزاده منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب آنچه لازم است هر بیمار از بیماری خود بداند – بیماری قند نوشته پیمان سلامتی و محمدرضا مهاجری تهرانی توسط انتشارات تیمورزاده منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب آنچه لازم است هر بیمار از بیماری خود بداند – بیماری قند به تألیف پیمان سلامتی و محمدرضا مهاجری تهرانی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران به تازگی توسط انتشارات تیمورزاده منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مباحث این کتاب در شش موضوع اصلی ازجمله انواع دیابت قندی و عوامل زمینه ای آن، علائم دیابت قندی و روش تشخیص آن، عوارض دیابت قندی، درمان دیابت قندی، مراقبت های ویژه دیابتی و درنهایت برای افراد دیابتی توصیه هایی ارائه می شود.

در مقدمه این کتاب مؤلفان بیماری قند را مهم ترین بیماری غدد درون ریز انسان می دانند که 4-3 درصد مردم کشورمان به آن مبتلا هستند و شرط اساسی جهت دستیابی به یک زندگی لذت بخش، پرانرژی و کارآمد، فرد دیابتی را عزم و اراده استوار آن فرد برای کنترل دقیق دیابت می دانند.

این کتاب با 72 صفحه تمام رنگی منتشرشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «آنچه لازم است هر بیمار از بیماری خود بداند» منتشر شد

کتاب «آنچه لازم است هر بیمار از بیماری خود بداند» منتشر شد