مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:352023-01-17حوادث

44 میلیون تومان جریمه برای قاچاقچیان چوب و زغال در «خانمیرزا»


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران مستقر در پست گوشکی پس از توقیف 2 دستگاه خودرو مقادیری بار زغال و چوب جنگلی بلوط غیرمجاز کشف و متخلفان را 44 میلیون و 250 هزار تومان جریمه کردند.

- صادق محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای حفظ و صیانت از عرصه های جنگلی با هماهنگی مسئولان ذی صلاح در روستای گوشکی از توابع شهرستان خانمیرزا واقع در محور مواصلاتی، پست ایست و بازرسی حمل محموله های غیرمجاز جنگلی و مرتعی دایر شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: امروز مأموران مستقر در پست گوشکی پس از توقیف 2 دستگاه خودروی پژو 405 و پژو پارس و بازرسی خودروها مقادیری بار زغال و چوب جنگلی بلوط غیرمجاز کشف کردند.

وی با بیان اینکه متخلفان 44 میلیون و 250 هزار تومان جریمه شدند، ادامه داد: محصولات مکشوفه توقیف، خودروها به پارکینگ دلالت و متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت پیگیری و مجازات به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تصریح کرد: با توجه به قانون جدید مقابله با قاچاق محصولات غیرمجاز جنگلی در صورت کشف زغال از نوع گونه بلوط، فرد متخلف توسط اداره کل تعزیرات حکومتی به ازای هر کیلوگرم زغال 300 هزار توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 میلیون تومان جریمه برای قاچاقچیان چوب و زغال در «خانمیرزا»

44 میلیون تومان جریمه برای قاچاقچیان چوب و زغال در «خانمیرزا»