مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:202023-01-17اقتصادي

توزیع 330 تن قیر رایگان به شهرداری سراوان


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی سراوان از توزیع 330 تن قیر رایگان به ارزش 100 میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف باز آفرینی شهری در سالجاری خبر داد.

- منصور باران زهی در گفت وگو با ایسنا- افزود: در حال حاضر حدود 160 هکتار از مساحت محلات حاشیه شهر سراوان دارای مصوبه ستاد باز آفرینی شهری است که چهار محله سکونتگاه را در خود جای داده بطوری که جمعیتی بالغ بر 18 هزار نفر را در این محلات سکونت دارند.

وی ادامه داد: تخصیص قیر رایگان به شهرداری سراوان به منظور بالابردن شاخص های کالبدی در محلات مسکونی و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله های مورد هدف برنامه ریزی شده که شهرداری موظف است سهمیه قیر را صرف معابر بدون آسفالت یا نیازمند ترمیم آسفالت کند.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان از اجرای عملیات اصلاح و بهسازی معابر کهنه قلعه این شهر با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال خبر داد و افزود: این اقدام در راستای بهبود کیفیت زندگی در محدوده ها و محلات هدف بازآفرینی شهری و همچنین ارتقای سرانه های مربوط به خدمات و زیرساخت های شهری در سکونت گاه های غیر رسمی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

باران زهی ادامه داد: بزودی با اتمام این پروژه حدود 6 هزار نفر از ساکنان این محله حاشیه نشین سراوان از مزایای آن بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 330 تن قیر رایگان به شهرداری سراوان

توزیع 330 تن قیر رایگان به شهرداری سراوان