مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 00:252023-01-16اجتماعي

ماجرای قطع درختان شیخ ابوالحسن خرقانی چه بود؟


گلایه های برخی علاقه مندان و دوستداران محیط زیست و میراث فرهنگی از قطع درختان تقریبا کهنسال در مجموعه تاریخی شیخ ابوالحسن خرقانی و انعکاس آن در شبکه های اجتماعی منجر به دستور استاندار سمنان به معاون عمرانی استانداری در خصوص بررسی این مهم شد.

- به دنبال انتشار و طرح اخبار و گلایه هایی در ارتباط با قطع برخی درختان مجموعه تاریخی خرقان، سیدمحمدرضا هاشمی طی نامه ای از معاون عمرانی خود خواست ضمن بررسی و راستی آزمایی این خبرها، مراتب را به استاندار و رسانه ها اعلان کند.

روابط عمومی استاندار 26 دی ماه در همین ارتباط اعلام کرد: در پس انتشار اخباری در فضای مجازی و دغدغه مندی فعالان محیط زیست در خصوص قطع برخی درختان محوطه ی آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی در روستای قلعه نو خرقان از توابع شهرستان شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان به محمد حمیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دستور داد تا موضوع را سریعا مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

خبرگزاری ایسنا در همین ارتباط طی تماسی با روابط عمومی میراث فرهنگی استان سمنان، پیگیر چرایی قطع درختان مذبور شد که هرگونه اظهار نظر در این ارتباط را منوط به پیگیری از میراث فرهنگی شهرستان شاهرود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قطع درختان شیخ ابوالحسن خرقانی چه بود؟

ماجرای قطع درختان شیخ ابوالحسن خرقانی چه بود؟