مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 23:202023-01-16سياسي

ابوترابی فرد: مردم آگاه در حوادث اخیر به اصول فرهنگ ایرانی-اسلامی وفادار بودند


رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: با اینکه دشمن درحوادث اخیر از همه ظرفیت های خود برای آسیب زدن استفاده کرد، اما مردم با بصیرت و آگاه نسبت به آرمان ها و اصول فرهنگی ایرانی اسلامی وفادار و پایبند بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران عصر امروز در نهمین جلسه منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور مدیرکل ارشاد استان و ائمه جمعه و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان های بهارستان، رباط کریم و اسلامشهر در محل سالن جلسات فرمانداری بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: در این فضای پر آشوب و پر آسیب، فرهنگ انقلاب و ریشه های دینی و مذهبی، کشور ایران را حفظ کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: در کشور ما حجاب به عنوان یک اصل دینی، فرهنگی و ملی پذیرفته شده و بانوان کشور به آن متعهد بوده و قریب به اتفاق با حجاب و پوشش آراسته هستند، در صورتی که همه رسانه های معاند تمام ظرفیت های خود را بکار گرفته اند تا به کشور ما آسیب بزنند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: با به کارگیری فرهنگ اصیل ایران اسلامی می توان از دستاوردهای این نظام و انقلاب حفاظت و پاسداری و فرهنگ اصیل این کشور را حفظ و نگهداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی فرد: مردم آگاه در حوادث اخیر به اصول فرهنگ ایرانی-اسلامی وفادار بودند

ابوترابی فرد: مردم آگاه در حوادث اخیر به اصول فرهنگ ایرانی-اسلامی وفادار بودند