مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:312023-01-16سياسي

از بازدید رایگان آتش نشان ها از موزه های تهران تا ساماندهی نقش شاپور


وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بازدید رایگان آتش نشان ها از موزه ها و کاخ های تاریخی شهر تهران در 30 دی ماه، همزمان با سالگرد پلاسکو و همچنین تمدید زمان مزایده چهار عمارت تاریخی و سامان دهی نقش برجسته شاپور در داراب خبر داد.

- وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بازدید رایگان آتش نشان ها از موزه ها و کاخ های تاریخی شهر تهران در 30 دی ماه، همزمان با سالگرد پلاسکو و همچنین تمدید زمان مزایده چهار عمارت تاریخی و سامان دهی نقش برجسته شاپور در داراب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی ادیب زاده ـ مدیرکل موزه ها ـ گفت: با توجه به درخواست مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و موافقت معاون میراث فرهنگی کشور، به مناسبت فرارسیدن ششمین سالگرد شهدای گران قدر ساختمان پلاسکو، بازدید از موزه ها و کاخ موزه های شهر تهران برای آتش نشانان و خانواده آن ها، جمعه 30 دی ماه 1401 رایگان است.

به گفته او، پرسنل آتش نشانی تهران به همراه خانواده خود با ارائه کارت شناسایی می توانند از موزه ها و کاخ موزه های شهر تهران رایگان بازدید کنند.

ساماندهی نقش برجسته شاپور سید مؤید محسن نژاد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ـ نیز از سامان دهی نقش برجسته شاپور داراب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازدید رایگان آتش نشان ها از موزه های تهران تا ساماندهی نقش شاپور

از بازدید رایگان آتش نشان ها از موزه های تهران تا ساماندهی نقش شاپور