مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:252023-01-16اقتصادي

صف کشی بورس در برابر دلال ها!


با وجود تمام گمانه زنی هایی که در روزهای گذشته درباره تداوم عرضه خودرو و سکه در بورس کالا مطرح شده بود، روند عرضه با فاصله ای قابل توجه نسبت به بازار آزاد ادامه پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بهبود نسبی عملکرد شبکه توزیع گاز و انرژی کشور و کاهش چالش های روزانه در این حوزه، اقتصاد ایران در 26 دی ماه 1401 حرکت خود را ادامه داد و مانند روزهای گذشته، بورس باز هم در صدر خبرها قرار گرفت.

بازار روز: بورس کالا پس از تعطیلی بازار سرمایه در روز یک شنبه و به دنبال تعطیلی اعمال شده بر ادارات تهران برای صرفه جویی در مصرف گاز، بورس امروز، ساعات پرکاری را پشت سر گذاشت و در پایان ساعات معاملاتی امروز، نیز در بورس ادامه پیدا کرده و در این حوزه نیز قیمت ها با حباب بازار فاصله دارد.

مصطفی قمری وفا - سخنگوی بانک مرکزی - گفت: عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا به منظور از بین بردن حباب سکه و تعدیل انتظارات تورمی غیر واقعی ادامه می یابد.

پرمصرفان روز: تهرانی ها در ساعات گذشته، وضعیت گازرسانی به مناطق مختلف کشور بهبودی نسبی پیدا کرده، البته هنوز مشکلاتی در برخی شهرها و مناطق کشور باقی مانده که وزیر نفت از پیگیری آن خبر داده است.

گفته که با تلاش گسترده همه فعالان عرصه سوخت رسانی در کشور و باوجود سرمای بسیار زیاد و افزایش تقاضای مصرف بنزین ناشی از تعطیلی برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف کشی بورس در برابر دلال ها!

صف کشی بورس در برابر دلال ها!