مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:302023-01-16سياسي

معرفی بی خانمان ها به بازار کار پس از آموزش کفاشی


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به منظور حمایت از مددجویان و برنامه ریزی پس از بهبود و خروج از چرخه بی خانمانی، ضمن آموزش کفاشی مددجویان به بازار کار معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شب گذشته محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه 19 تهران طی بازدید از محدوده خلازیر و گرمخانه مهر بر امکان گسترش فضای فیزیکی این گرمخانه در راستای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان خبر داد.

توکلی زاده ضمن قدردانی از شهردار منطقه 19 تهران در راستای ساماندهی معتادان متجاهر در محدوده خلازیر و خدمات ارائه شده در گرمخانه گفت: طی برگزاری جلسات مستمر قرارگاه اجتماعی مقرر شد ساماندهی معتادان و کارتن خواب ها در مناطق با مشارکت پلیس مواد مخدر انجام شود که خوشبختانه در این محدوده این طرح به خوبی اجرا شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن گفتگو با مددجویان حاضر در گرمخانه در جریان وضعیت خدمت رسانی به آن ها قرار گرفت و با توجه به افزایش پذیرش و مراجعه بالای افراد بی خانمان به این مکان خواستار پیگیری گسترش فضای فیزیکی و امکانات بیشتر برای این گرمخانه شد.

وی در ادامه با حضور در مرکز کارآفرینی در گرمخانه مهر گفت: به منظور حمایت از مددجویان و برنامه ریزی پس از بهبود و خروج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بی خانمان ها به بازار کار پس از آموزش کفاشی

معرفی بی خانمان ها به بازار کار پس از آموزش کفاشی