مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:202023-01-16سياسي

جهاد تبیین انقلاب اسلامی را از آلودگی فضای مجازی مصون می دارد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج بیله سوار گفت: جهاد تبیین در بیان عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی کشور را از آلودگی های فضای مجازی و سرعت انتشار اخبار کذب مصون نگه می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزطه جهاد تبیین و مسئولیت سنگین روحانیون، مبلغان و مروجان فرهنگ دینی و ارزشی سعی بر این است تا در ایام پیش رو به ویژه دهه فجر بتوانیم دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این چهار دهه پیشرفت های خوبی را در بخش های علمی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … شاهدیم که باید همه این دستاوردها با زیباترین ابزارهای هنری و رسانه ای تبیین و تشریح شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج بیله سوار مبانی مهم در جهاد تبیین را توجه به ظرفیت های متنوع در حوزه رسانه و فضای مجازی اعلام کرد و گفت: هرچند دشمن در این میدان جولان وسیع و گسترده ای را می دهد اما ما نیز می توانیم از این زیرساخت ها برای توسعه و تقویت فعالیت های رسانه ای و تبلیغی استفاده کرده و بیش از گذشته موفق عمل کنیم.

فاضلی نیا گفت: از ابتدای رسالت نبی مکرم اسلام جهاد تبیین به اشکال مختلف وجود داشته که نمونه اعلای آن را می توان در اعلان رسمی مأموریت نبوی و همچنین بیان جانشینی حضرت علی (ع) در یوم غدیر عنوان کرد که آخرین فرستاده حق سعی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین انقلاب اسلامی را از آلودگی فضای مجازی مصون می دارد

جهاد تبیین انقلاب اسلامی را از آلودگی فضای مجازی مصون می دارد