مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 15:102023-01-16سياسي

دفاع از ساحت امام خامنه ای قضا ندارد


امروز دفاع از مقام معظم رهبری دفاع از ایران و اسلام است.

کم کاری جریان انقلاب و سکوت خواص در این زمینه فرصت و جسارتی برای برخی کج اندیشان فراهم کرده و ایشان در میان آماج تیرهای تهمت و توهین یک تنه در مقابل دشمنان ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روح الله اژدری طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: می گویند روزی ماهی کوچکی از مادر خود سوال کرد: مادر! این همه می گویند آب، آب کجاست؟ من به شمال دریا رفتم اثری از آب ندیدم! به جنوب سفر کردم خبری از آب نبود! به شرق رو آوردم و به غرب رفتم چیزی به نام آب مشاهده نکردم! مادر که در طول عمر خود چند بار به وسیله امواج به ساحل پرتاب شده و مرگ را به خاطر دور ماندن از آب مشاهده کرده بود و اگر امواج بعدی او را به آغوش دریا بازنمی گرداند برای همیشه فراموش می شد، گفت: مادر! حق داری آب را نبینی، چرا که دائماً غرق در آب هستی، و غیر آب را هرگز ندیده ای، به همین دلیل آب و ارزش آب را نمی دانی! نعمت های الهی عموماً همین گونه است، تا پای فقدان نعمت به میان نیامده، هیچ کس قدر نعمت هایی را که دارد، نمی داند.

غالباً زمانی از اهمیت نعمت باخبر می شود که دیگر جایی برای قدردانی از نعمت باقی نمانده و تنها می تواند خود را با خیالاتی دلخوش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از ساحت امام خامنه ای قضا ندارد

دفاع از ساحت امام خامنه ای قضا ندارد