مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:552023-01-16اقتصادي

ثبت 10 میلیون نفر در قرعه کشی اخیر خودرو به منزله یک لاتاری ملی است


رییس سازمان بورس کالا با بیان اینکه هدف از عرضه خودرو در بورس کالا ارتقای کمیت و کیفیت و رضایت مشتریان است، گفت: ثبت 10 میلیون نفر در قرعه کشی اخیر خودرو واقعا به منزله یک لاتاری و بخت آزمایی ملی بود و قطعا این روش محکوم به شکست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مجید عشقی امروز در نشست اقتصادی تبیین مزایای عرضه خودرو در بورس کالا که در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد با بیان اینکه صنعت خودرو بین سه تا چهار درصد ارزش کل بازار سرمایه را تشکیل می دهد، اظهار داشت: از نظر معاملاتی 20 درصد حجم معاملات بورس مربوط به صنعت خودرو است که اهمیت بالایی در بازار سرمایه دارد.

  وی با اشاره به برخی از عارضه های این صنعت در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: قیمت گذاری دستوری، ضعف فناوری، مالکیت دولتی، زیان انباشته بیش از 150 هزار میلیارد تومانی از جمله این عارضه ها است که باعث شده خروجی این صنعت محصولاتی باشد که نتواند رضایت مشتریان را جلب کند.

  رییس سازمان بورس با بیان اینکه این سازمان وکیل مدافع هیچ صنعتی از جمله خودرو نیست، افزود: لازم است برای حل عارضه های موجود و مشکلات راه حل ارائه کرد.

  وی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات اساسی در صنعت خودرو قیمت گذاری دستوری است، بیان داشت: طی 5 سال اخیر این موضوع باعث زیان دهی در این صنعت شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 10 میلیون نفر در قرعه کشی اخیر خودرو به منزله یک لاتاری ملی است

ثبت 10 میلیون نفر در قرعه کشی اخیر خودرو به منزله یک لاتاری ملی است